Verzendbeleid

Bedankt voor uw aankoop bij UK Luxe.
We streven ernaar uw bestelling zo snel en betrouwbaar mogelijk te bezorgen. Hieronder vindt u alle informatie over ons verzendproces, de regio's die we bedienen, levertijden, tracking en meer.

Waar we naartoe verzenden
Momenteel leveren wij op de volgende locaties:

  • Alle lidstaten van de Europese Unie (EU)

  • Andere aangrenzende regio's in Europa

Als u niet zeker weet of wij op uw locatie bezorgen, neem dan contact met ons op via info@ukluxe.nl voordat u uw bestelling plaatst.

Orderverwerkingstijd
Alle bestellingen worden binnen 1 tot 5 werkdagen (maandag t/m vrijdag) verwerkt, nadat uw betaling succesvol is ontvangen. Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met uw trackinggegevens.

In het weekend en op feestdagen worden er geen bestellingen verzonden of bezorgd.
Als er veel bestellingen binnenkomen, kan de verwerkingstijd iets langer zijn.

Geschatte levertijden
De levertijden variëren afhankelijk van de bestemming. Hieronder vindt u de geschatte levertijden:

  • Alle lidstaten van de Europese Unie (EU): 3–7 werkdagen

  • Andere aangrenzende regio's in Europa: 7–14 werkdagen

Let op
Dit zijn geschatte levertijden zoals opgegeven door onze leveranciers en vervoerders. De werkelijke levertijden kunnen variëren als gevolg van factoren buiten onze controle, zoals vertragingen bij de douane, de prestaties van de lokale postdienst of extreme weersomstandigheden.

Order volgen
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail met een trackingnummer en een link om je pakket te volgen. Het kan 2 tot 5 werkdagen duren voordat de trackinginformatie op de website van de vervoerder wordt bijgewerkt.

Als u 7 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling nog steeds geen trackinginformatie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@ukluxe.nl en vermeld uw bestelnummer. Wij helpen u dan zo snel mogelijk verder.

Douane, invoerrechten en belastingen
Voor leveringen buiten de EU kunnen er invoerrechten, belastingen en/of toeslagen van uw lokale douaneautoriteiten op uw bestelling van toepassing zijn. Deze kosten zijn voor rekening van de klant en zijn niet inbegrepen in de productprijs of verzendkosten. We raden u aan om voor meer informatie contact op te nemen met de douane van uw land voordat u uw bestelling plaatst.

Onjuist adres
Controleer uw verzendadres nogmaals voordat u uw bestelling plaatst. Wij zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die vertraagd, kwijtgeraakt of teruggestuurd worden naar de afzender vanwege onjuiste of onvolledige adressen van de klant. Als u een fout in uw verzendgegevens opmerkt, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@ukluxe.nl , zodat we kunnen proberen deze te corrigeren voordat de bestelling wordt verzonden.

Verloren of vertraagde pakketten
Als uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd is aangekomen, neem dan contact met ons op via info@ukluxe.nl en vermeld uw bestelnummer. We nemen dan contact op met onze leveranciers en vervoerders om uw pakket te lokaliseren en het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Houd er rekening mee dat vertragingen die worden veroorzaakt door de douane, postdiensten of onvoorziene gebeurtenissen buiten onze controle vallen. We doen echter altijd ons best om u te helpen.

Gedeeltelijke zendingen
Sommige producten worden mogelijk apart verzonden als ze van verschillende leveranciers of magazijnen komen. U kunt voor één bestelling aparte trackingnummers en pakketten ontvangen zonder extra kosten.

Vragen?
Als u vragen of opmerkingen heeft over uw zending, kunt u gerust contact met ons opnemen via: info@ukluxe.nl

Wij zijn er om te helpen!

VK Luxe

Adres

UK Kleding Europa (UK Luxe),
Boompjes 40, 3011 XB Rotterdam,
Nederland

KvK-nummer: 93834233

EORI-nummer: NL6971855716

BTW-nummer (btw-id): NL005045535B32

Schema

Winkelrooster

Telefoon

Contact telefoonnummer